Prodeje značky Kia v ČR překonaly od roku 1994 hranici 100 tisíc vozů
- Prvními vozy prodávanými na českém trhu byly v roce 1994 modely Kia Sephia
- Historicky nejúspěšnějším modelem značky v ČR je Kia cee’d s téměř 37 tisíci registracemi
Praha, 30. listopadu 2017 – Automobilka Kia nabízí své vozy v České republice od roku 1994, od té doby společnost KIA MOTORS CZECH prodala na českém trhu více jak 100 tisíc vozů. Počátek v roce 1994 byl pilotním – prodej byl realizován 201 vozidly model Sephia. Od této doby si modely značky Kia pořídilo více než 100 tisíc zákazníků, kteří si mohli během let vybírat téměř z dvaceti různých modelů.
Rok 2017 je pro značku Kia přelomový i na úrovni mezinárodních hodnocení kvalit vozidel Kia, rozšířením nabídky ekologických modelů, nového uvedení modelu Kia Stonic v segmentu malých SUV a především však představením a uvedením na trh dlouho očekávaného modelu Kia Stinger (fastback se splývavou zádí).
Kia se v Česku i ve světě etablovala jako značka nabízející velmi kvalitní vozy s jedinečnou 7letou zárukou a s moderním a nezaměnitelným vzhledem nesoucím designérský rukopis Petera Schreyera. V posledních letech si získává stále větší respekt díky vlastnostem vozidel Kia vyznačující se perfektním vyladěním jízdních vlastností. Vozy Kia jsou tak v současnosti navrhovány a konstruovány největšími evropskými automobilovými kapacitami s cílem vyrábět jedinečné modely, které snesou pouze nejvyšší možné srovnání.
Navržen Evropany pro Evropany – přelomový model cee’d vládne prodejům Kia už 11 let
Historicky nejúspěšnějším modelem značky KIA v České republice je model cee’d, který si od svého uvedení na trh koncem roku 2006 pořídilo téměř 37 tisíc zákazníků. V současnosti je na českém trhu v prodeji facelift druhé generace tohoto úspěšného modelu a Kia v příštím roce plánuje uvedení velmi očekávané třetí generace. Budoucí směr vizuálního vývoje modelu cee’d přitom Kia představila na letošním autosalonu ve Frankfurtu v podobě studie Proceed.
Revoluce v designu vozů SUV – Sportage byla prvním vozem Kia s puncem Love Brand
Historicky druhým nejoblíbenějším modelem značky Kia na českém trhu je populární SUV Kia Sportage, které si již pořídilo téměř 15 tisíc zákazníků. V roce 2016 byla na český trh uvedena již čtvrtá generace tohoto jedinečného SUV, díky které si Sportage upevnila své výsadní postavení v portfoliu značky Kia, když se její prodeje meziročně zvýšily více než o třetinu.
Připravena čelit výzvám budoucnosti – Kia posiluje image a vstupuje do nového segmentu
V současnosti značka Kia prochází další fází proměny své image a soustředí se na budoucí výzvy, mezi něž patří ekologičtější výroba vozů a čistší mobilita. Českým zákazníkům tak nabízí celkem tři modely s elektrickým či hybridním pohonem. Jde o elektromobil Kia Soul, plug-in hybridní verzi manažerského sedanu Kia Optima a hybridní a plug-in hybridní verze městského crossoveru Kia Niro, který je Ekologickým autem roku 2017 a Nejúspornějším hybridem v reálných podmínkách v České republice. Tyto modely přitom brzy doplní další vozy na hybridní pohon. Kia tak plánuje v budoucnu upevnit svoji pozici v segmentu hybridních vozů, kde jí v současnosti dlouhodobě patří třetí místo.
Automobilka Kia hrdě v 4. čtvrtletí uvedla svoji novou vlajkovou loď fastback Kia Stinger, model odkazující na ikonická Gran Turisma z 60. a 70. let 20. století. Kia Stinger je nabízen s pohonem s pohonem zadní nápravy nebo nebo jako 4×4 a v nejvyšší specifikaci GT také s motorem 3,3 l V6 T‑GDI. Kia Stinger reprezentuje zahájení druhé fáze přeměny své image a dokazuje, že je připravena pustit se do boje o zákazníky v prémiovém segmentu.
V případě dotazů k modelům značky Kia nás neváhejte kontaktovat.
Pro zasílání nových akčních nabídek a informací ze světa vozidel KIA si zaregistrujte svůj e-mail.
Registrací e-mailu vyjadřujete svůj souhlas se zasíláním informací.