Kia Stinger převzala mimořádné ocenění EyesOn Design

  • Zbrusu nový model se šikmou zádí přenáší sny designerů v realitu
  • Sedan Stinger má ambice tento segment nově definovat
  • Světová média chválí designérský počin týmu Petera Schreyera

„Za poslední roky jsme vyrobili spoustu skvělých vozů a na všechny jsem pyšný, ale Stinger je něco vskutku mimořádného,“

řekl Peter Schreyer, vedoucí návrhář společnosti Kia Motors.

 

Zbrusu nový sedan Stinger společnosti Kia Motors byl na mezinárodním autosalonu (NAIAS) v Detroitu oceněn prestižní cenou EyesOn Design za Vynikající design sériově vyráběných vozů (Production Car Design Excellence).  Dominantní Stinger se stal středem pozornosti na události, které zpravidla dominují novinky amerických automobilek. Pro značku Kia vynikající úspěch.

Sen milovníka rychých kol: zvuk třílitrového šestiválce, vůně spálených pneumatik a kouř, ze kterého se po chvilce vynoří nejnovější designový skvost na čtyřech kolech, fastback Kia Stinger.

„Cílem Stingeru není dojet do cíle jako první, u tohoto vozu je cílem samotná cesta. Jde o nadšení z jízdy.“Zdroj 

Stinger je nejvýkonnější sériově vyráběným vozem Kia v historii. Pod dlouhatánskou kapotu bude vrcholem vidlicový šestiválec 3,3 litru Lambda II s dvojitým přeplňováním, produkující 370 koní při 6000 ot/min, dosahuje maxima točivého momentu 510 Nm v pásmu od 1300 do 4500 ot/min. S tímto motorem V6 twin-turbo dosáhne Stinger akcelerace z 0 na 100 km/h za 5,1 sekundy a maximální rychlosti jízdy 270 km/h. Stinger používá osmistupňové měničové automatické převodovky s možností manuálního řazení pomocí pádel pod volantem v kombinaci s pohonem zadních kol.

..na pětku dvoustovkou!

Za příplatek bude systém pohonu všech kol, který ovšem s ohledem na optimální kontrolu upřednostňuje na mokru i na suchu kola zadní nápravy a používá dynamické vektorování točivého momentu přibrzďováním kol pro jistější průjezdy zatáčkou. Vozy v provedení s pohonem zadních kol dostanou mechanický samosvorný diferenciál. Modely se čtyřválcem jsou obuty do pneumatik 225/45 R18, šestiválce mají 225/40 R19 vepředu a 255/35 R19 vzadu a pod nimi brzdy od Bremba.

Kochejte se tou nádherou.

  • Kia Stinger ocenění

 

Odhalení evropské specifikace sedanu Kia Stinger se splývavou zádí

Nový výkonný sportovní sedan Kia se splývavou zádí vyznává atmosféru ikonických cestovních vozů – výkonných a elegantních automobilů, zprostředkujících stylové a rychlé přesuny do dalekých destinací. Ve všech fázích designu a konstrukčního návrhu modelu Stinger byl zohledněn cíl stvořit dokonalé gran turismo. Výsledný vůz se tak pyšní mimořádně atraktivním ztvárněním, velkorysým prostorem pro pětici cestujících se zavazadly, stabilní poklidnou jízdou a pohotovou ovladatelností s podmanivým pohonem upřednostňujícím kola zadní nápravy.

 

V Evropě se bude Stinger nabízet se třemi různými motory:

  • přeplňovaným benzínovým motorem 2,0 litru (výkon 255 k, nejvyšší točivý moment 353 Nm)0
  • turbo-dieselem 2,2 litru (200 k, 440 Nm)
  • dvojitě přeplňovaným agregátem 3,3 litru V6.

Motor 3,3 litru nabídne nejvyšší výkon 370 koní a točivý moment 510 Nm. Díky zrychlení z 0 na 100 km/h během 5,1 sekundy se tak tento model stává nejrychleji akcelerujícím a současně nejvýkonnějším sériovým modelem Kia v historii.

 

V případě modelu Stinger budou zákazníci moci volit mezi pohonem zadních nebo všech kol. K dispozici bude i řada systémů aktivní bezpečnosti DRiVE WISE, elektronicky nastavitelný podvozek DSDC (Dynamic Stability Damping Control) a volič jízdních režimů Drive Mode Select s pěti různými nastaveními. Kia Stinger je výsledkem několikaleté oddané práce návrhářů a konstruktérů automobilky Kia. Šest let poté, co Kia odhalila svoji atraktivní studii GT Concept, se Stinger konečně dostává do sériové výroby a koncem roku 2017 vstoupí na evropský trh.

V případě dotazů k vozidlu nás neváhejte kontaktovat.

kontakt-prodej-vozu-melek-auto-s-r-o-odkaz

Pro zasílání nových akčních nabídek a informací ze světa vozidel KIA si zaregistrujte svůj e-mail.
Registrací e-mailu vyjadřujete svůj souhlas se zasíláním e-mailů.
Loading